Re: [Provocare] Cine vrea

#3
Start Vot!
First Work -
Imagine
Second Work -
Imagine
Oprim la 5 voturi
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Provocare] Cine vrea

#4
Vot v1 text si efecte
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » El este fondatorul !
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » Redfucker e seful nostru !
Imagine
Imagine
Imagine

Re: [Provocare] Cine vrea

#7
#1 e foarte reusit.
Imagine
Imagine
1. In viata exista o singura regula: sa nu ai incredere in nimeni!
2. Daca nu poti sta langa o persoana la rau,nu ai dreptul sa stai langa ea la bine!
3. Iubirea este viata,daca nu iubesti nu poti sa zici ca traiesti!
4. Nu vinde ieftin o prietenie veche,deoarece vei plati scump pentru una noua!
5. Ai fi puternic inseamna a face pe cineva cu inima franta sa zambeasca chiar si atunci cand sufletul tau este ranit!

Re: [Provocare] Cine vrea

#9
Castigator Sobranie

Felicitari!!

P.S: Eu te faceam :)) :>
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori