Re: [Provocare]Sm!LeY

#3
V1:
Imagine
V2:
Imagine
N-am cerut la nimeni niciodata,
Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea.
Am dat totul fara nici o plata,
Nevoind nimic sa mi se dea.

@Virgil Carianopol
Vezi-ti de treaba si retine:
"E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni".

@Kazi Ploae

Re: [Provocare]Sm!LeY

#6
Niciunul nu e cine stie ce, dar V1 mi se pare mai lucrat decat V2.
Ultima oară modificat Sâm Apr 04, 2015 10:32 pm de către Maffw, modificat de 2 ori în total.
Motiv: Eram aproape sa-ti anulez votul! Scrie clar ce votezi sa inteleaga si moderatorul ce votezi!

Re: [Provocare]Sm!LeY

#7
V2 , la V1 mă dor ochii când privesc și îmi place textul .Final V2
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator