Numele celui/celor provocat(i): Smiley
Tipul Provocarii: user vs user
Continutul: 2 lucrari
Tema lucrarii: girl
Dimensiuni: 160x250
Render: http://www.wookmark.com/image/248754/gi ... e-heart-it
Tipul lucrarii:-
Timpul competitiei:48h
Re: [Provocare]Sm!LeY
#3V1:
V2: 


| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
Re: [Provocare]Sm!LeY
#6Niciunul nu e cine stie ce, dar V1 mi se pare mai lucrat decat V2.
Ultima oară modificat Sâm Apr 04, 2015 10:32 pm de către Maffw, modificat de 2 ori în total.
Motiv: Eram aproape sa-ti anulez votul! Scrie clar ce votezi sa inteleaga si moderatorul ce votezi!
Motiv: Eram aproape sa-ti anulez votul! Scrie clar ce votezi sa inteleaga si moderatorul ce votezi!
Re: [Provocare]Sm!LeY
#7V2 , la V1 mă dor ochii când privesc și îmi place textul .Final V2

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Provocare]Sm!LeY
#9V2. Arata mai bine textul 


Contact Me.
1.Y!M: denisvancea41@yahoo.com
2.Steam: Hell
3.Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
4.Skype: vancea.denis
5.Forum: PM
2.Steam: Hell
3.Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
4.Skype: vancea.denis
5.Forum: PM
Denis


