Nume real: Daniel
Numele in joc: @~HappySummer~@#
Gradul pe care il detineti:Co-Administrator
Gradul pe care il doresti:Administrator
Email:daniel.v15@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad: Accesul la mai multe comenzi
Re: [Cerere]Marire Grad @~HappySummer~@#
#2
Ultima oară modificat Dum Feb 19, 2017 12:10 am de către BoGdY, modificat 1 dată în total.
Motiv: Atunci când postati o parere sau o sentinta (contra, acceptat, pro, etc.) postati si motivul care va dus la luarea acelei decizii. Data viitoare Warn !
Motiv: Atunci când postati o parere sau o sentinta (contra, acceptat, pro, etc.) postati si motivul care va dus la luarea acelei decizii. Data viitoare Warn !
[img] http://imgur.com/CZqViJS [/img]
Re: [Cerere]Marire Grad @~HappySummer~@#
#3PRO
Esti activ si.te descurci bine.
Esti activ si.te descurci bine.
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Re: [Cerere]Marire Grad @~HappySummer~@#
#4#PRO
Ma Dane ce sa zic, la capitolul activitate nu prea știu cum stai, dar la capitolul admin îți cam da cu , "părerea mea" nu te supăra, asta asa ca am mai avut experiente la fosta cerere
Dar oricum meriți +1
Ma Dane ce sa zic, la capitolul activitate nu prea știu cum stai, dar la capitolul admin îți cam da cu , "părerea mea" nu te supăra, asta asa ca am mai avut experiente la fosta cerere
Dar oricum meriți +1
