Re: [Cerere]Marire Grad @~HappySummer~@#

#2
:PRO: B-)
Ultima oară modificat Dum Feb 19, 2017 12:10 am de către BoGdY, modificat 1 dată în total.
Motiv: Atunci când postati o parere sau o sentinta (contra, acceptat, pro, etc.) postati si motivul care va dus la luarea acelei decizii. Data viitoare Warn !
[img] http://imgur.com/CZqViJS [/img]

Re: [Cerere]Marire Grad @~HappySummer~@#

#3
PRO
Esti activ si.te descurci bine.
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.

Re: [Cerere]Marire Grad @~HappySummer~@#

#4
#PRO
Ma Dane ce sa zic, la capitolul activitate nu prea știu cum stai, dar la capitolul admin îți cam da cu , "părerea mea" nu te supăra, asta asa ca am mai avut experiente la fosta cerere :))
Dar oricum meriți +1
Imagine
Încuiat

Înapoi la “Cerere Marire Grad”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori