cerere slot "adi boss ''

#1
Nume real: adelin
Nume in joc: adi boss !@#$%^&*()
Varsta: 14 ani
Email:bya_ady8@yahoo.com
Ore jucate: nu stiu cum sa aflu asta dar cred ca am destul de multe
Voturi: 18351 18725 18365 18389 18412 (voi continua zilelel urmatoare abea azi am aflat cum se face)
Steam (ON/OFF): off
De unde ai aflat de server?:de la un verisor
Ai citit regulamentul?: posibil ca slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server: 15:00-24:00
De cât timp joci pe server : de 1-2 ani dar m-am lasat si am reinceput acum
Motivul pentru care vrei Slot: vreau un cont sigu

Re: cerere slot "adi boss ''

#6
:CONTRA: Abia ce s-a redeschis. Fa activitate!
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: cerere slot "adi boss ''

#8
Cerere acceptata.
Trimite-mi urmatoarele date prin PM pana maine, 13.02.2016, ora 16:00
Nume Slot:
PassWord:
Email:
Numele tau de pe forum:
Link cerere acceptata:
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori