Nume real: adelin
Nume in joc: adi boss !@#$%^&*()
Varsta: 14 ani
Email:bya_ady8@yahoo.com
Ore jucate: nu stiu cum sa aflu asta dar cred ca am destul de multe
Voturi: 18351 18725 18365 18389 18412 (voi continua zilelel urmatoare abea azi am aflat cum se face)
Steam (ON/OFF): off
De unde ai aflat de server?:de la un verisor
Ai citit regulamentul?: posibil ca slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server: 15:00-24:00
De cât timp joci pe server : de 1-2 ani dar m-am lasat si am reinceput acum
Motivul pentru care vrei Slot: vreau un cont sigu
Re: cerere slot "adi boss ''
#2
Nu te gasesc in Gamertrack
E.D.I.T: Te-am gasit dar nu ai activitate pentru slot http://www.gametracker.com/player/adi%2 ... 154:27015/
Ultima oară modificat Joi Feb 04, 2016 7:03 pm de către Nimeni Altu', modificat 1 dată în total.
Re: cerere slot "adi boss ''
#4
Iti dau o sansa ! Dar cand o sa se deschida server-ul sa te apuci de activitate.
Re: cerere slot "adi boss ''
#5
Tras de par dar voteaza servarul si fa activitate !!!


#.SKULL<< 23 Dec 2015 23:01>> Ghiaoreee , este patronul meu
Re: cerere slot "adi boss ''
#6
Abia ce s-a redeschis. Fa activitate!
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: cerere slot "adi boss ''
#8Cerere acceptata.
Trimite-mi urmatoarele date prin PM pana maine, 13.02.2016, ora 16:00
Nume Slot:
PassWord:
Email:
Numele tau de pe forum:
Link cerere acceptata:
Trimite-mi urmatoarele date prin PM pana maine, 13.02.2016, ora 16:00
Nume Slot:
PassWord:
Email:
Numele tau de pe forum:
Link cerere acceptata:
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
