Re: [Portofoliu 2D] Gaby

#43
Sunt frumoase amandoua.La prima nu prea vad scrisul dar nu-i nimic.A lui BoTzY e super tare scris si imagine :D
Mihay. Administrator Europacs Community.

Re: [Portofoliu 2D] Gaby

#46
Ti-au ieșit bine , nu sunt așa expert sa Îți reproșez ceva :))
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Portofoliu 2D] Gaby

#50
Bune, mai ai de invatat, tu te pricepi mai bine in 3d <3
Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu <3
----------------------------------------------------------
Imagine

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915

Înapoi la “Creatii 2D & 3D”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori