Nu imi plac fonturile si nici culoare lor.
incearcaa sa pui un text sa se potriveasca cu avataru .Arata mai fain asa
Re: [Portofoliu 2D] Gaby
#43Sunt frumoase amandoua.La prima nu prea vad scrisul dar nu-i nimic.A lui BoTzY e super tare scris si imagine 
Mihay. Administrator Europacs Community.
Re: [Portofoliu 2D] Gaby
#44Merg cat de cat, puteai pune alt font dar e ok.New:

Ăştia care-ascultă rap acasă n-ascultă "Guess who"
Re: [Portofoliu 2D] Gaby
#46Ti-au ieșit bine , nu sunt așa expert sa Îți reproșez ceva 

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Portofoliu 2D] Gaby
#47Frumos textul de la avatar cat si efectele .
La semnatura e bun blur-ul
, e super semnatura .
La semnatura e bun blur-ul
Re: [Portofoliu]Gaby
#48Sa incep . . avatarele sunt frumoase dar la semnatura ai pus prea mult brush . incearca sa mai schimbi fontul.New:

Re: [Portofoliu 2D] Gaby
#50Bune, mai ai de invatat, tu te pricepi mai bine in 3d 
Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
1.Y!M: yo_aka2000@yahoo.com
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu 
----------------------------------------------------------

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915












