[Cerere Slot] EFECT PARANORMAL

#1
Nick: EFECT PARANORMAL
Varsta: 16
Ore jucate pe sv: http://www.gametracker.com/server_info/ ... order=DESC
Donezi?: posibil...
EFECT PARANORMAL

Adminul nostru care esti pe server
Sfinteasca-se Awp-ul tau
Da-r-ar head Deagle-ul tau
Ferite-ar Dumnezeu de flash
Precum pe dust asa si pe inferno.
Kalash-ul meu cel de toate rundele
Da-mi-l mie astazi
Si ne iarta noua rushurile noastre
Precum la CT asa si la Tero.
Si nu ne duce pe noi in banlist
Ci ne izbaveste de aim,wall si Ogc.

Re: [Cerere Slot] EFECT PARANORMAL

#2
OFF: :CONTRA:
Nu ai 10 ore.
ON: :PRO: Am vazut dupa ca este vorba de slot:)
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Încuiat

Înapoi la “Cereri Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator