[Cerere] Marire Grad orange^CL

#1
Nume real: Mark
Numele in joc: orange^CL
Gradul pe care il detineti: Co-Administrator
Gradul pe care il doresti: Administrator
Email: zeides.daniel@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad: Eu consider ca merit, acuma depinde de voi daca merit, fiecare cu parerea lui,nu-i nimic personal.

plus ca am si activitate http://www.gametracker.com/server_info/ ... +ore+am%3F
Enjoy your life. Live it to the fullest.
You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life
If you live long enough, you’ll make mistakes. But if you learn from them, you’ll be a better person
Life is a dream for the wise, a game for the fool, a comedy for the rich, a tragedy for the poor

Re: [Cerere] Marire Grad orange^CL

#6
#CONTRA
Nu meriti, activitatea, greșeli majore.
Spunem si mie ce greseli MAJORE am facut ? Le poti enumera ?. Pai normal ca zici ca nam activitate ca tu nu prea intri pe srv,nai cum sa ma vezi daca tu nu intri. Am 19 zile de cand joc pe srv si 119 ore deci pica cam 6 ore pe zi. Nu poti spune ca nam activitate. Da no fiecare cu parerea lui.
Ultima oară modificat Lun Mar 20, 2017 4:51 pm de către Jucator-Bun, modificat 1 dată în total.
Enjoy your life. Live it to the fullest.
You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life
If you live long enough, you’ll make mistakes. But if you learn from them, you’ll be a better person
Life is a dream for the wise, a game for the fool, a comedy for the rich, a tragedy for the poor

Re: [Cerere] Marire Grad orange^CL

#7
#pro
Aveam un discurs frumos dar nu știu din e cauza mi.a dat eroare când am vrut sa postez...Anyway ești activ ...Ești in top3 ore depe server.
Daca mai sunt câteva greșeli..... Autocorectorul
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Încuiat

Înapoi la “Cerere Marire Grad”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori