Propunere:Propun adaugat un plugin anti-camp.
Print-uri(daca este cazul):
De unde v-ati inspirat:*reclama*
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?:Da, va ajuta comunitatea dar mai ales playerii
Descrierea propunerii:
Playerii se plang mereu ca cei de la CT/T fac camp in spawn/alte locuri greu de accesat..
Adminii nu pot fii intodeauna cu ochii pe camperi.
Un plugin anti-camp ar fii bun..Ex:Daca stai 10/15/20 secunde in spawn sa primesti slay automat astfel playerii nu se vor mai plange de camperi iar adminii, au timp mai mult pentru a se ocupa de altceva/se pot ocupa si de slay-uri in celelalte zone.
Acesti plugin poti sa-l aplici doar in spawn...eventual daca da *roade* il poti aplica si in alte parti ale mapei/mapelor
Propunere [Adaugare Plugin anti-camp]
#1Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.

Chiar o sa ajute mult. Adica multi player din asta fac rank, si pentru admin e chiar foarte de folos ca nu sta numai dupa camperi, ar stai mai mult timp pe codati. Trei sferturi din timpul unui admin care sta spec se consuma pe camperi si restu pe codati