Nume real:Dan
Numele in joc:Never
Gradul pe care il detineti:Helper
Gradul pe care il doresti: Cum decide maffw
Email:Pm
Motivul pentru care vrei marire de grad:Acces la mai mult comenzi.
Stiu ca am facut citeva greseli dar mam corectat
Cu stima in fata ta,Never
Re: Cerere Up
#3
Ai mai facut o cerere in ultimele 7 zile.
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Re: Cerere Up
#57 zile. Poti face cerere pe 7.03.2017. Pana atunci, orice cerere pe care o faci va fi respinsa.
Cerere respinsa.
Cerere respinsa.
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |

Dar altadata sa faci peste 7 zile