Nume real: Pantescu Marius
Numele in joc: StyLeR
Gradul pe care il detineti: Helper
Gradul pe care il doresti: Co-Administrator
Email: m.pantescu@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad: Acces la comenzi.
Re: Cerere up StyLeR
#2CONTRA
De când aștept eu up tau, mai bn făceai cerere sancționare.
Incompetent, inactiv, nu ai ce face tu cu mai multe comenzi, întâi invata-le pe cele de Helper.
De când aștept eu up tau, mai bn făceai cerere sancționare.
Incompetent, inactiv, nu ai ce face tu cu mai multe comenzi, întâi invata-le pe cele de Helper.
Re: Cerere up StyLeR
#3
Inactiv.
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Re: Cerere up StyLeR
#4Cerere respinsa.
Ceilalti admini sunt impotriva cererii.
Ceilalti admini sunt impotriva cererii.
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
