[Refuzat][Provocare LOL] Cine doreste

#1
Summoner name: SuGeMa1 scuzati numele. este contul fratelui meu. sunt smurf app .daca vreti voi juca pe contul meu normal.
Level: 30
Divizie: pe contu fratelui silver 3 si pe contul meu platinum 1
Numele celui/celor provocat(i): Cine doreste. in afara de maffw :L)))) si crysti desigur :)))
Tipul Provocarii: 1v1 sau 5v5.
Cand se va juca: hotaram..
Detinator Metin2 Last World
Imagine

Metin2 Last World
Imagine
Site: http://last-world.mtn2.ro/
Contact:
1. Pe forum:
Imagine
2. Telefon:
Imagine
0758889021
4. Y!M:
Imagine
marian.m904@yahoo.ro

Re: [Provocare LOL] Cine doreste

#2
Hai ca mă bag eu. Sa vedem ce știi :))
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator