Numele celui/celor provocat(i):Cine doresc
Tipul Provocarii:Membru vs Cine doreste
Continutul: Kaneki (animati)
Tema lucrarii: Battle
Dimensiuni: 160x250
Render: http://imgur.com/vcYiWn7
Tipul lucrarii:Avatar
Timpul competitiei:24 de ore.
Re: Provocare Cine doreste
#2ma bag. oricum pierd
schimba dimensiunea, stock ul e mai lat. 160x220
schimba dimensiunea, stock ul e mai lat. 160x220
Cine sunt eu? (toate forumurile de aici nu mai exista)

- Fondator pe o veche comunitate din 2009 cu numele de fastzone
- Mod global pe mindfreak, a doua cea mai mare comunitate de suport phpbb din romania ( a fost)
- Moderator pe vechiul cs gothic
- Fondator pe alte comunitati.
- Am incheiat aici tot parcursul meu, asa ca cei care stiti Alecs_in_Actiune sau PlaY4FuN asta sunt eu.
Re: Provocare Cine doreste
#4Aștept pm.

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

