Intrebare.

#1
Numele de pe forum:Mihay
Email:-
Intrebare: Ce jocuri pentru android recomandați?
Mihay. Administrator Europacs Community.

Re: Intrebare.

#3
Clash of Kings, Top Eleven, Nova 3 sau sa iti cumperi un pc .
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Intrebare.

#5
Clash of Kings, Top Eleven, Nova 3 sau sa iti cumperi un pc .
Am pc :)) .Dar vreau jocuri de android.
Mihay. Administrator Europacs Community.

Re: Intrebare.

#6
Temple run 1 si 2,Zombie hunter, Zombie road trip, Mario sau te duci si te joci in parc ca omori bateria telefonului..
Imagine
Imagine

Re: Intrebare.

#8
Mortal Kombat X , FIFA 15 (mult mai bun decat FIFA 16) , MARVEL : Future Fight.

Re: Intrebare.

#9
Clash Royale ( Daca vrei sa vii la mine in clan Pm :troll: ) Mortal Kombat X 8 Ball Poll , This war of mine ( E si pe PC , pe tel costa bani dar exista aptoide :) ) Si cam atat
Imagine
Imagine
Încuiat

Înapoi la “Probleme si Intrebari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori