Re: [Portofoliu] Hrdragon

#3
Bunicele mai ai de lucrat la efecte dar pune si tu text pe ele
daca noir a primit psd nu sunt rip daca nu am primit sunt si mie nu imi plac oameni care fac rip :-w

Re: [Portofoliu] Hrdragon

#4
A prezentat psd totul e in regula!
http://prntscr.com/bf5w44 http://prntscr.com/bf5w6f http://prntscr.com/bf5w8b http://prntscr.com/bf5waw http://prntscr.com/bf5wdq http://prntscr.com/bf5wfs http://prntscr.com/bf5wi0 http://prntscr.com/bf5wju http://prntscr.com/bf5wmr http://prntscr.com/bf5wps http://prntscr.com/bf5x7b http://prntscr.com/bf5xrq
https://PrivateLadyEscorts.com - Live Streaming Chat - No Verify - Anonymous Casual Dating - Where To Meet Local Private Lady

Re: [Portofoliu] Hrdragon

#5
Semnaturile sunt mono,iar aici https://gyazo.com/50b92f27def5f975319cde7d1cbdfd28.png ai folosit prea mult expossure
dar totusi,asa mono,imi plac foarte mult cum au iesit,se vede ca te stii.
Imagine
Imagine
1. In viata exista o singura regula: sa nu ai incredere in nimeni!
2. Daca nu poti sta langa o persoana la rau,nu ai dreptul sa stai langa ea la bine!
3. Iubirea este viata,daca nu iubesti nu poti sa zici ca traiesti!
4. Nu vinde ieftin o prietenie veche,deoarece vei plati scump pentru una noua!
5. Ai fi puternic inseamna a face pe cineva cu inima franta sa zambeasca chiar si atunci cand sufletul tau este ranit!

Re: [Portofoliu] Hrdragon

#6
Semnaturile sunt prea mari in lungime....Pune si tu un text sa vedem cum te descurci cu textul...In rest foarte frumoase
Imagine
Imagine

Re: [Portofoliu] Hrdragon

#8
Avatare sunt frumusele, prima semnatura e cam simpla. Pune macar un text secundar pe ele (ecs)
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Creatii 2D & 3D”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori