cerere MR .:W@NT3D:.

#1
Numele de pe forum:.:W@NT3D:.
Numele real:CATALIN
Varsta:23
Email:killerkata12@yahoo.com
Vechime:2 ani
Posturi:632
Categoria in care vrei sa fii Manager:harti
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?:destul incat sa imi fac treaba si sa fiti multumiti
De ce vrei acest grad?:am mai avut dar am renuntat din cauza unor probleme stiu tot ce trebuie facut din totorialul lui maffw e foarte explicit

CER TC SCZ AM UITAT DE ALEA DATE AIUREA PNM INCHIDETI TOPICUL
Ultima oară modificat Mar Mai 31, 2016 7:42 pm de către .:W@NT3D:., modificat 1 dată în total.
cum poti da de mine???
1 .pm
2.YM killerkata12@yahoo.com
3.fb.katalin altau kata
4..tel 0723855687



DETINATOR.ZMC.EUROPACS.RO

Re: cerere MR .:W@NT3D:.

#5
:CONTRA: 2 warnuri. Oricum , mai contează gradul acum ? :troll:
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Manager Resurse”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori