[Reclamatie]KILLER_BL@CK

#1
Numele tau de pe forum: B0gDaN
Numele celui reclamat de pe forum: KILLER_BL@CK
Data si ora: chiar acum,azi
Motivul reclamatie: Are un limbaj urat fata de ceilalti membrii.
Dovada: era destula de clara fiind de fata si andy,toti. ce-i on http://imgur.com/PD6cTYv uite si dovada :-w cealalta nu am prins-o a scapat.
Ultima oară modificat Mie Mai 11, 2016 9:14 pm de către Sm0k3R, modificat 1 dată în total.
Fondator ZmX.EuropaCs.Ro
Contact:
1. Pe forum: PM
Imagine

2. Pe server : ZMX.EUROPACS.RO
Imagine

Re: [Reclamatie]KILLER_BL@CK

#2
:CONTRA: Dovezile unde sunt ha?!Astepti sa vina el sa ti le puna?
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » El este fondatorul !
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » Redfucker e seful nostru !
Imagine
Imagine
Imagine

Re: [Reclamatie]KILLER_BL@CK

#4
ba nu tu te-ai bagat primu in subiect ca am grad pe alta comunitate si care e problema? aici nu am decat admin sv ca am grad pe zp PAI CE AI FACUT MA NENE MAA TE FACI SINGUR DE RAS=)))))))))))))
Ultima oară modificat Mie Mai 11, 2016 9:25 pm de către .:W@NT3D:., modificat 1 dată în total.
cum poti da de mine???
1 .pm
2.YM killerkata12@yahoo.com
3.fb.katalin altau kata
4..tel 0723855687



DETINATOR.ZMC.EUROPACS.RO

Re: [Reclamatie]KILLER_BL@CK

#10
:CONTRA: De ce ii faci reclamatie unui membru care nu face parte din staff? :| . Puteai face cerere warn , in niciun caz reclamatie.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Reclamatii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori