Numele de pe forum: clipei ionut
Numele real: clipei ionut
Varsta: 15-16 in curand
Email: la semnatura
Vechime: se vede la profil
Posturi: 300+ plus
Categoria in care vrei sa fii Manager: la toate hărți skinuri sunete..
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: 4-6 ore
De ce vrei acest grad?: sa va ajut si stiu ca pot daca primesc o șansă,
, îmi pasa de forum si vreau sa ajut.
Re: Cerere Manager Resurse Clipei Ionut
#2
Cred ca glumesti. Ai 3 posturi Re: Cerere Manager Resurse Clipei Ionut
#3
Nici posturi n'ai,nici activitate n'ai si fii original si nu mai copia cererile altora.

Re: Cerere Manager Resurse Clipei Ionut
#4
Nu respecți cerințele.
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Cerere Manager Resurse Clipei Ionut
#5
e a-3-a cerere parca:-? ... Nu indeplinesti cerintele si inceteaza cu cererile .

Re: Cerere Manager Resurse Clipei Ionut
#6
Abia ai venit pe comunitate și tu vrei direct mr când o să ai posturi atunci o să ai mr deocamdată stai pe tusaRe: Cerere Manager Resurse Clipei Ionut
#7Cod: Selectaţi tot
Daca cererea dvs. a fost respinsa,va trebui sa asteptati 7 zile pentru a face o noua cerere,in caz contrar,aceasta va fi dinou respinsa.




