Re: Intrebare [ noir]

#2
In primul rand. Nu poti sa iti descarci de pe net un server gata facut.Serverul investesti bani in el.Pentru asta ti-l recomand pe Gaby.
Pentru forum nu merge sa creezi asa instant.Pentru asta tot pe Gaby ti-l recomand. Nu exista pe tot netu' un site de unde descarci srv :| . Serverele le creezi tu.
Sper ca te-am ajutat.
#Gaby « Sâm Feb 20, 2016 7:49 pm » Poți lua domeniu+vps(21 euro) sau domeniu+webhost+server(20 euro)
Deci costa. Nu se face asa din senin.
Ultima oară modificat Sâm Feb 20, 2016 8:50 pm de către Rudolf., modificat 1 dată în total.
Mihay. Administrator Europacs Community.

Re: Intrebare [ noir]

#3
Tot ce vezi tu aici , e creat de la 0 sau cel puțin de la 20% de CrYyStI. Nu gasesti pe internet. Dacă vrei săriți deschizi forum și/sau server încearcă sa fi original.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Probleme si Intrebari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori