[Cerere Slot] Dj.Damon

#1
Nume real: Vasile
Nume in joc: Dj.Damon
Varsta: 17
Email: sile_vasile_95
Ore jucate: 38 http://www.gametracker.com/server_info/ ... y=Dj.Damon
Voturi: 17152 & 17183 +altele...
Steam (ON/OFF): OFF
De unde ai aflat de server?: de pe forum..
Ai citit regulamentul?: Posibil ca slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server: de la 15 pana la 17/18 poate chiar mai mult.
De cât timp joci pe server: de mult..
Motivul pentru care vrei Slot: pt a securiza contul si altele...

Multumesc pentru Pro/Contra!! :D :troll:
Imagine
Imagine

Re: [Cerere Slot] Dj.Damon

#5
:PRO: Indeplinesti cerintele.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere Slot] Dj.Damon

#8
Cerere acceptata.
Trimite-mi urmatoarele date prin PM pana maine, 13.02.2016, ora 16:00
Nume Slot:
PassWord:
Email:
Numele tau de pe forum:
Link cerere acceptata:
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator