Re: [Provocare] DarkAngel2 si Kileps

#2
:ACCEPTAT:
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Provocare] DarkAngel2 si Kileps

#3
:ACCEPTAT:
"Daca ai culoare nu inseamna ca esti mai presus ca un utilizator. Culoare e un fel de "rasplata" pentru ca te implici in "ridicarea" acestei comunitati.
Unii nu realizeaza ca daca ai culoare nu inseamna ca esti smecher."

Imagine

Re: [Provocare] DarkAngel2 si Kileps

#5
V1- Efecte. text cat de cat bun
Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu <3
----------------------------------------------------------
Imagine

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori