[Respins][Provocare] Sobranie

#1
Numele celui/celor provocat(i): Sobranie
Tipul Provocarii: Mg VS Bleg
Continutul: 1 lucrare de caciula
Tema lucrarii: Un ceas la o mana
Dimensiuni: 150x250
Render: Tipul lucrarii: Avatar
Timpul competitiei: 24h

Important! Acest battle se va baza doar pe efecte,deci nu va aparea niciun fel de text.In caz de rip,amandoi o sa trimitem psd/print la cel care modereaza.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Provocare] Sobranie

#3
Start vot!
Am decis sa postam de acum creeatile deoarece nu mai aveam rabdare.Cine va vrea psd (1-2 designeri) sa ne concacteze in privat.

First work :
Imagine
Second work:
Imagine
Oprim la 5 voturi.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori