Nume:Alex
Varsta:19
Oras:Milano
Email:tanasa.alexandru13@yahoo.com
SteamID:NU
Hobby:Cs
O poza cu tine:....
Cateva detalii despre tine:Imi place distractia,fotbalul,masinile si in special Cs
De unde ai auzit de noi:De la prieteni
Iti place comunitatea?Da dar ar fi mai frumos daca Cel care a facut comunitatea ar fi mai activ!
Re: [Prezentare] Alex
#4Bun venit pe EuropaCs.

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Prezentare] Alex
#5Bine ai venit!
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
Re: [Prezentare] Alex
#7Bine ai venit!
Detinator ZmC.EuropaCs.Ro
Contact:
1. Pe forum: PM
2 Telefon: 0722206603
3. Skype: totoi_ciprian (Ciprian Totoi)
5. Chat Steam: cypryan17
6. Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro


