[Reclamatie] Th3D0z@ x2

#1
Numele tau in Joc:Massive
Numele Adminului reclamat:Th3D0z@
Data si ora:2:03 11/07/2015
Harta:de_dust
Motivul reclamatie:Aia pun lm la nemesis si el nu face nimic..
Dovada: http://imgur.com/OsS4yfI
Se poate vedea si in log-uri ca nu a dat slay, si daca a dat sa puna dovada el :D
You learn all your life and eventually you die stupid

Voturile mele Zm.EuropaCs.Ro: 12605 12622 12648 12531 12548 12666 12682 12702 12718 12731 12761 12786 12797 12817 12830 12849 12868 12889 12916 12939 12953 12976 13024 13056 13072 13097 13140 15858

Re: [Reclamatie] Th3D0z@ x2

#2
Sti,poti sa dai edit la prima reclamatie adaugand si acest motiv,nu mai decschide atatea reclamatii pt un singur admin ...
Topic inchis.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Reclamatii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori