Prezentare codreanu

#1
Nume: nicu
Varsta:17
Oras:In timpul scolii la Iasi,momentan la chisinau
Email:nicu_ruls@yahoo.ro
SteamID:insane432
Hobby: cs/lol/fotbal/basket
O poza cu tine: http://uld1.mycdn.me/image?t=3&bid=6046 ... UPdMcnWSuU
http://uld1.mycdn.me/image?t=3&bid=8028 ... a52sr8GvD4
http://uld1.mycdn.me/image?t=3&bid=8028 ... p4sbwjTIDc
Cateva detalii despre tine: IDK man sunt baiat inalt and i love play games like all of you
De unde ai auzit de noi: Prieteni
Iti place comunitatea? sure

EDIT: nare cum sa nu mearga le-am veiicat de 2 ori :)))
Ultima oară modificat Lun Iun 29, 2015 12:17 am de către Codreanu, modificat 1 dată în total.
Voturi: 15548 15570 15588 15602 15631 15657 15680 15697 15715 15735 15764 15786 15812 15844 15861 15878 15896 15934 15948 15957 15983

Re: Prezentare codreanu

#2
Ceaw,dar pozele nu merg =]]
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"

Re: Prezentare codreanu

#5
Welcome!
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Esti nou? Prezinta-te!”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori