[Acceptat][provocare] User

#1
Numele celui/celor provocat(i):Zhao
Tipul Provocarii: User Vs User
Continutul: avatar
Tema lucrarii: Fete
Dimensiuni: 160x250
Render: http://imgur.com/F5ccDHZ
Tipul lucrarii: avatar
Timpul competitiei: 24h
Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu <3
----------------------------------------------------------
Imagine

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915

Re: [provocare] User

#4
V2, mi se pare cea mai lucrata, si imi place blurul.
Ultima oară modificat Mar Iun 23, 2015 8:08 pm de către Shift., modificat 1 dată în total.
Imagine

Re: [provocare] User

#9
V2 - imi plac efectele.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Provocari”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori