[Cerere admin] BogdaNeLL

#1
Numele de pe forum: BogdaNeLL
Numele de Admin: BogdaNeLL
Serverul pe care ai Admin: Zm.Europacs.ro
Gradul de Admin: Helper
Detinatorul Server-ului: CrYyStI
Link cerere de admin acceptata: forum/viewtopic.php?f=202&t=41416
Voturile mele pe Zm.EuropaCS.Ro :5486 , 5774, 5781 , 6077, 6099, 6112 6137 , 6178 , 7244 , 6248 , 6278, 6858

Voturile mele pe ZmC.EuropaCS.Ro :13


Imagine

Imagine

Respect: Wh!T3™, Jerry , CrYyStI , Alin-FTW , Nell[;x] , Samy;x , Alex.xD , cristy , Reus xD , ReaDyX , Gr33n , XPredator , David , Danny , ® NesCafè™ , CrYyStiaN™ , nup , Own. , GoGoasa , ext3z!,Ex0H0unD.

Re: [Cerere admin] BogdaNeLL

#2
:ACCEPTAT: :T/C: Vezi cum răspunzi data viitoare corect la prezența :-w
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin Server”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator