[Prezentare] Crysthian

#1
Nume: Cristian
Varsta: 15
Oras: Bucuresti
Email: crissbarbu@icloud.com
SteamID: Cryssthian
Hobby: Jocurile video, inotul, fotbalul, j
O poza cu tine: ...
Cateva detalii despre tine: Sunt calm si nu actionez nervos
De unde ai auzit de noi: De la un prieten
Iti place comunitatea: Da :D
Cine nu este cu Mine este împotriva Mea şi cine nu adună cu Mine risipeşte. Isus

Re: [Prezentare] Crysthian

#2
Welcome
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Esti nou? Prezinta-te!”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori