Esti nou? Prezinta-te:Martinel

#1
Nume:Martinel
Varsta:11
Oras:Bucuresti
Email:opreamadalinmirel@yahoo.com
SteamID:nu
Hobby:Inotul,fotbalul,jocurile sofisticate si scumpe
O poza cu tine: NU POT DA
Cateva detalii despre tine: EE
De unde ai auzit de noi: DE LA VECEU
Iti place comunitatea?E UNORI CAM MA STERG LA FUND CU COMUNITATEA

//Maffw : Banned.

Re: Esti nou? Prezinta-te:Martinel

#2
Haha!! Da-ți foc!!! :-q
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Esti nou? Prezinta-te!”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Bing [Bot] și 3 vizitatori