[bulina]Tema: Naruto
Dimensiune: 160x250
Inainte de a va inscrie, cititi regulamentul !
Alte detalii: Succes![/bulina]
Re: [AOTW] Avatar Of The Week 01.06.2015
#3Sunt sigur ca V3 era mult mai buna.
Amandoua sunt slabe rau.
V1 pentru textul principal ...
Amandoua sunt slabe rau.
V1 pentru textul principal ...
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
Re: [AOTW] Avatar Of The Week 01.06.2015
#4Dar votez si eu I, pentru ca a scris AOTW si pentru textul secundar

Re: [AOTW] Avatar Of The Week 01.06.2015
#5V1 Pt text

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [AOTW] Avatar Of The Week 01.06.2015
#6Uuuuum ... vad ca nu observa nimeni .
V2 nu are text ecs .. Smiley esti cam neatent .
Vot V1 .
V2 nu are text ecs .. Smiley esti cam neatent .
Vot V1 .


Re: [AOTW] Avatar Of The Week 01.06.2015
#7Stop Vot !
V1 - 4 Voturi (.SparK.)V2 -0 Voturi (D`3nny`s )))
Castigator .SparK.
Felicitari !


