Cerere dns

#1
Numele Fondatorului: deadAndrei
Varsta Fondatorului: 17
IP-ul Serverului: 89.40.233.185:27015
DNS: Respawn.EuropaCs.Ro
Joc: Counter Strike 1.6
ID Contact: dead.goldmember@yahoo.com
Average: 8
Mod : Respawn.
Sloturi: 24
Locatie Host: Piatra Neamt.
Firma la care este hostat: TNI
Link GameTracker: http://www.gametracker.com/server_info/ ... 185:27015/
Ultima oară modificat Sâm Mar 28, 2015 2:39 pm de către deadAndrei, modificat 1 dată în total.
Imagine
ID: dead.goldmember@yahoo.com

Re: Cerere dns

#3
:PRO: indeplinesti conditiile + ca imi place foarte mult :X
Imagine
Nume Anterioare: AnAcKiNNN , #RedX , AsaSinU.

Re: Cerere dns

#7
:PRO: average 8
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Cerere dns

#8
:PRO: Indeplinesti conditile.
N-am cerut la nimeni niciodata,
Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea.
Am dat totul fara nici o plata,
Nevoind nimic sa mi se dea.

@Virgil Carianopol
Vezi-ti de treaba si retine:
"E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni".

@Kazi Ploae
Încuiat

Înapoi la “Cerere DNS”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori