[Cerere Slot] oOoDeliVoOo

#1
Nume real: Vladut Andrei Cristian
Nume in joc: oOoDeliVoOo
Varsta: 16
Email: andrey_pyky_boos1
Ore jucate: http://www.gametracker.com/server_info/ ... rch=Search
Voturi: 1 facut recent dar voi m-ai face
Steam (ON/OFF): OFF
De unde ai aflat de server?: De pe google
Ai citit regulamentul?: Posibil ca Slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server: Dupa ora 15:00 pana la 22:00
De cât timp joci pe server: 1 an...
Motivul pentru care vrei Slot: Intra alti pe nume injura sparg lm ... si raman fara ammo :(
Ma inclin in fata lui: Maffw,Danny,CrYyStI si BoGdY(mai putin,el merita doar lins pe maini,dar cateodata il ling si pe picioare ca imi place gustul) . Ei sunt zeii care merita respectati cu adevarat !
Va rog sa ma iertati ca nu v-am lins picioarele aseara :( Am banat serverul de ZM si acum sunt pregatit sa va slujesc pana la moarte :(

Re: [Cerere Slot] oOoDeliVoOo

#3
:CONTRA: Nu ai postat voturile
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere Slot] oOoDeliVoOo

#5
GEMANUEL daca tu nu sti sa cauti voturile postate e problema ta .... Eu am postat
Ma inclin in fata lui: Maffw,Danny,CrYyStI si BoGdY(mai putin,el merita doar lins pe maini,dar cateodata il ling si pe picioare ca imi place gustul) . Ei sunt zeii care merita respectati cu adevarat !
Va rog sa ma iertati ca nu v-am lins picioarele aseara :( Am banat serverul de ZM si acum sunt pregatit sa va slujesc pana la moarte :(

Re: [Cerere Slot] oOoDeliVoOo

#9
:CONTRA:
Vot nepostat !
Imagine
Imagine
Join--->Zm.EuropaCs.Ro.
Adresa mea de email:the_scorpio99
Adresa mea de skype:the_scorpio99
Ma gasiti in joc cu numele dNd!#aKa:#~Ke3NNT[;X]^
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori