Re: [Cerere] Darth Vader

#2
Master , daca nu stii sa o tratezi ca pe o gluma ....

Bravo !!! Pe sorin ca se leaga de mama cu cuvinte "frumoase " nu e problema ... Am inteles ... Oameni cu 2 fete !

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Cerere] Darth Vader

#3
Cerere respinsa.
Tu ai inceput.Darth,daca vei mai continua iei ban fara sa iti mai dai vreun warn.
Din cate am aflat,darth,va vorbi hells cu tine si vei suporta eventualele consecinte.
N-am cerut la nimeni niciodata,
Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea.
Am dat totul fara nici o plata,
Nevoind nimic sa mi se dea.

@Virgil Carianopol
Vezi-ti de treaba si retine:
"E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni".

@Kazi Ploae
Încuiat

Înapoi la “Cerere Adaugare Warn”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori