Nume real:Stefan
Nume in joc:*[V.I.P]*CoCa-CoLa*
Varsta:14
Email:stefanvidan@yahoo.com
Ore jucate:http://www.gametracker.com/player/*%5BV ... 154:27015/
Voturi:nu am dar voi face
Steam (ON/OFF):off
De unde ai aflat de server?:de pe net
Ai citit regulamentul?:Posibil ca slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server:Multe
De cât timp joci pe server:cam 5 hr
Motivul pentru care vrei Slot:Imi intra altii cu numele meu si am multe ammo
Re: cerere slot coca-cola
#2CONTRA Votează!!


assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: cerere slot coca-cola
#3
Voturilee

http://www.europacs.ro/forum/viewtopic. ... 02&t=28189
Voturile mele: 5045,5121, 5165, 5175, 6150, 6167, 6233, 6254, 6311, 6349, 6393, 9691, 11511, 11524, 11544, 11573, 11612, 11618, 11653, 11670, 11685, 11698, 11716, 11726, 11752, 11767, 11815, 11876, 11907
Re: cerere slot coca-cola
#5Cerere respinsa.
Ceilalti admini sunt impotriva acestei cereri.
Ceilalti admini sunt impotriva acestei cereri.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
