Nume real:Alex
Nume in joc:Deagle
Varsta:16
Email:123tessi123@gmail.com
Ore jucate: https://www.gametracker.com/server_info ... =50#search
Voturi:Vot:11938 si o sa mai votez
Steam (ON/OFF):OFF
De unde ai aflat de server?:De pe https://servere-cs.freakz.ro/lista_serv ... e_1.6.html
Ai citit regulamentul?:Posibil ca slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server:Seara de pe la ora 19:00 pana mi se face somn depinde.Chiar si dimineata
De cât timp joci pe server:O luna
Motivul pentru care vrei Slot:Pentru ca vreau sa imi strang ammo packs fara a intra altcineva cu numele meu si a le folosi.
Re: Cerere slot Deagle
#2
Indeplinesti conditiile!

http://www.europacs.ro/forum/viewtopic. ... 02&t=28189
Voturile mele: 5045,5121, 5165, 5175, 6150, 6167, 6233, 6254, 6311, 6349, 6393, 9691, 11511, 11524, 11544, 11573, 11612, 11618, 11653, 11670, 11685, 11698, 11716, 11726, 11752, 11767, 11815, 11876, 11907
Re: Cerere slot Deagle
#3
Îndeplinești condițiile
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Cerere slot Deagle
#5Cerere acceptata.
Trimite-mi urmatoarele date prin PM pana astazi, 05.10.2014, ora 23:59
Nume Slot:
PassWord:
Email:
Numele tau de pe forum:
Link cerere acceptata:
Trimite-mi urmatoarele date prin PM pana astazi, 05.10.2014, ora 23:59
Nume Slot:
PassWord:
Email:
Numele tau de pe forum:
Link cerere acceptata:
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
