remow

#1
Numele Real: ionut
Numele de Admin: aTk
Numele de pe forum: aTk.
Gradul actual: helper
Motivul retragerii: nu pot intra pe server, am ban si pentru ca nu am stofa de admin (vorbele lu' bitzu)
Data de incepere: am inceput de acum 3 zile

daca vreti sa-mi lasati slotu' e bine, daca nu tot bine, poate as reveni peste juma' de an, 2 . S@L

Re: remow

#2
:ACCEPTAT:

Bafta

:T/C:

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori