absenta A_STATE_OF_TRANCE

#1
Numele Real: Florin
Numele de Admin: A_STATE_OF_TRANCE
Numele de pe forum:_A_STATE_OF_TRANCE_
Motivul absentei: NU MAI AM TIMP PANA INCEPE FACULTATEA PLUS AM DE LUCRU MULTUMESC
Perioada:azi
Data de incepere:09.08.2014
Data de incheiere:xx.10.2014
Imagine

Re: absenta A_STATE_OF_TRANCE

#2
:ACCEPTAT:

Succes

Vei ramane cu slot pana la revenire !

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator