Re: [Cerere up] Daniel.

#2
Nume Admin/VIP:Besina Di H3LLsRa!n uraste modelul
Parere: :PRO:
Argumentare: Activitate este..
Sugestii: dar mai lasa si tu capu jos .. ca il urci in cer si devi cam zeu cateodata .. adica sti vechile obiceiuri :))
[bulina]Skype : florinciprian94[/bulina]

Re: [Cerere up] Daniel.

#5
:ACCEPTAT:

Lasa-i pm la Cristi cu link ,ca eu sunt la lucru si sunt pe tableta .

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Cerere Marire Grad”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori