Nume real: Claudiu
Numele in joc: Agentu 007
Gradul pe care il detineti: Good
Gradul pe care il doresti: Super-Good
Email: agentu_neamt@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad:acces la censure si fuckoff
Re: UP AGENTU
#2Nume Admin/VIP: A_STATE_OF_TRANCE
Parere:
Argumentare: isi face bine treaba, chiar daca hate-ri zic altfel si e activ
Sugestii: tine-o tot asa haters gonna hate
Parere:
Argumentare: isi face bine treaba, chiar daca hate-ri zic altfel si e activ
Sugestii: tine-o tot asa haters gonna hate

Re: UP AGENTU
#3Nume Admin/VIP: BiTzu!
Parere:
Argumentare: Esti de treaba si iti faci treaba.
Sugestii: ...
Parere:
Argumentare: Esti de treaba si iti faci treaba.
Sugestii: ...

Steam: Bitu1999
Server : Cs.EuropaCs.Ro
Re: UP AGENTU
#4De acord !Nume Admin/VIP: Daniel.
Parere: Contra.
Argumentare: Chiar daca vtn te-a sanctionat in 3 iulie...-grad ti-a dat Cristi doar marti sau miercuri.
Sugestii: Mai asteapta.
My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain
MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
