Nume real: Marius
Numele in joc: SounD [;x]
Gradul pe care il detineti: Moderator
Gradul pe care il doresti:Super-Moderator
Email: Man_xxl21@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad: codatii.. accese...
Re: Cerere up SounD [;x]
#2Nume Admin/VIP:Gamer
Parere:
Argumentare:admin bun,activ bunicica....
Sugestii:mai las-o in pace pe creATA
Parere:
Argumentare:admin bun,activ bunicica....
Sugestii:mai las-o in pace pe creATA
Re: Cerere up SounD [;x]
#3
Insa foarte greu , deci greu m-am decis pentru ca activitatea ta e slaba !! Deci te rog sa iti faci activitate , altfel primesti bataie

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain
MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
