Propunere SmoKer

#1
Propunere: Ar trebui sa se bage harti 35 hp daca nu cumva s-au bagat.. eu nu am vazut pe sv :))
Print-uri(daca este cazul): nu este cazul
De unde v-ati inspirat: de pe alte sv
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?: nu stiu daca va ajuta.. dar e bine sa avem si harti de astea ... :)
Descrierea propunerii: - :))

Re: Propunere SmoKer

#3
Mapa exista deja . Dani poti sa dai T/C :) . Multumesc

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Propuneri & Sugestii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator