Nume real: Radu
Numele in joc: Tango6
Gradul pe care il detineti: Co-Administrator
Gradul pe care il doresti: Administrator
Email: tango.radu@yahoo.com
Motivul pentru care vrei marire de grad: Acces la mai multe comenzi.
Re: [Cerere]Marire grad Tango6
#5
esti admin rau
bravo asta da admin nu esti ca aia care fac poze la aimRe: [Cerere]Marire grad Tango6
#7Parere: 
Argumentare: Ai o activitate buna !

Argumentare: Ai o activitate buna !
My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain
MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Re: [Cerere]Marire grad Tango6
#8
Dar fi mai activ şi la capitolul "codaţi" . Că pe server şi eu pot sta toată ziua.. Ziceam doar , nu înţelege greşit. 








