Voteaza Serverul Preferat si ajuta-l la Populare:

Dr.EuropaCs.Ro
Voturi totale: 5 (7%)
ZmK.EuropaCs.Ro
Voturi totale: 4 (5%)
Cs2.EuropaCs.Ro (Niciun vot)
Pro.EuropaCs.Ro
Voturi totale: 30 (41%)
FurienX.EuropaCs.Ro
Voturi totale: 31 (42%)
CsX.EuropaCs.Ro
Voturi totale: 2 (3%)
Pub.EuropaCs.Ro
Voturi totale: 2 (3%)
Acl.EuropaCs.Ro (Niciun vot)
Voturi totale: 74

Re: Drop @ EuropaCs -> Voteaza Favoritul Editia a XII-a

#38
Votat : Pro.europacs.ro

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Înapoi la “Big Events”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori