Absenta eX_-][TOoS

#1
Numele Real:Liviu
Numele de Admin:eX_-][TOoS
Numele de pe forum:TOoS25
Motivul absentei:mi sa stricat pc-ul... :(
Perioada:Nustiu exact ,dar cred ca o sa fie cam lunga...chiar imi pare rau...
Data de incepere:azi 23.02.2014
Data de incheiere:nustiu exact.
Imagine
Imagine

Re: Absenta eX_-][TOoS

#7
Bafta ... :)

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: Absenta eX_-][TOoS

#9
Ai ramas cu slot pana la revenire.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori