Re: Retragere din Echipa ! Adminul DarK

#11
ratonuuuule:((( nu pleca ma nu ma lasa cu bieber cu cn mai ma injur eu?:))) nici eu nu prea am timp din cauza munci dar intru din 2 in 2 zile oricum ma bucur ca am fost colegi:) sa mai vi pe la noi bai raton ca te tuf de nu:))
Imagine
Imagine

Re: Retragere din Echipa ! Adminul DarK

#12
Bafta ;) Este decizia ta !

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori