Re: [Propunere] Admin pe invizibil

#1
pleaca ba de aici paraciosule....dk ai ceva de spus..vb cu crysty in particular...se vede caracterul tau de milog...de ofticat si orgolios...te compatimesc...

Re: [Propunere] Admin pe invizibil

#2
Ce ai ma TOxIQ ?
A facut ceva rau ca a propus asta?
Da, puteti, insa veti pierde accesul la cateva comenzi deoarece va trebui sa va scot un flag de acces.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!

Re: [Propunere] Admin pe invizibil

#6
Hm. Depinde ce comenzi pierdem . Cristi , te rog spune-ne şi nouă ce comenzi vom pierde. După ce vad , voi reveni cu edit.
De accord cu vtnn . Doresc sa stiu si atunci ma voi decide

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Propunere] Admin pe invizibil

#7
Pana voi reveni cu edit, va mai anunt ca comenzile precum exterminate, fuckoff ... vor fi restrictionate pentru o parte din grade.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!

Re: [Propunere] Admin pe invizibil

#8
Ok :) . Asteptam edit-ul :D

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Propuneri & Sugestii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori