Cerere admin Lordy

#1
Nume real: Vrabie Andrei
Numele in joc: Lordy
Varsta(Peste 15 ani): 16
Primele 6 cifre din CNP:500120
Email:vrabie.andrei1@hotmail.com
Skype:florentin.vrabie1
Ore jucate: http://www.gametracker.com/player/Lordy ... .RO:27015/ (323 minute)
Gradul Dorit: admin
Steam (ON/OFF): off
De unde ai aflat de server?:CoLgate
Ai citit regulamentul?: pateu
De cât timp joci pe server:2 saptamani
Donezi:nu
"Nu este înţelept să fii sigur asupra propriei tale înţelepciuni. Este sănătos să ţi se aducă aminte că şi cel puternic poate slăbi, iar cel înţelept poate greşi."
-Mahatma Gandhi

Re: Cerere admin Lordy

#3
:PRO:
Anunti codati pe u@, ceea ce inseamna ca daca aveai admin te ocupai de ei.
Ai un comportament bun
Ai citit regulamentul
Ore nu ai dar banuiesc ca azi le faci

Arsenal/Colgate cand mai dati pro/contra punteti si argumentul.. o sa va treziti cu warn..
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.

Re: Cerere admin Lordy

#4
Hai ma :PRO: ... Treaca de la mine. Cred ca o sa faci ceva ore daca o sa iei admin.
Cu toate ca suntem suficienti admini si ca nu prea ai ore.
Imagine
Imagine
**Fost Manager Resurse**
**Fost Designer 3D**

Re: Cerere admin Lordy

#5
Hai ma :PRO: ... Treaca de la mine. Cred ca o sa faci ceva ore daca o sa iei admin.
Cu toate ca suntem suficienti admini si ca nu prea ai ore.
Te contrazic..nu sunt nici pe departe suficienti admini...eu ieri pe la 21/:00 am fost singurul admin online...poate a mai intrat cineva dar a stat 20-30 min si a iesit
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.
Încuiat

Înapoi la “Cereri Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator